Madelene

Otrohet

Kategori: Kärlek

Sitter på jobbet nu och väntar på att kl ska bli 4. Ska hem till Barsele då för att fira mamma som fyller 48. Tårta och släkt kan bli nice..:)
Ihelgen va det hotellet här, förfesten hos oss va skoj men väl på hotellet var det inte lika skoj. Tappa bort alla hela tiden och sen så ramla min kusin och slog skallen så det blev ambulans för han. Björn gjorde bort sig så han förlora Gina och det av en massa bråk och han va väldigt full. :/ Nä det va inge skoj!

Ska väl egentligen inte moralpredika om otrohet det minsta eftersom jag inte är nått bättre själv. Ibland känns det som igår och ibland som 100 år sedan. Vårat förhållande hade kanske gått rädda vem vet. Men nu blev det inte så.
Får såna här mystiska flach backs ibland och sitter bara och tänker på hur det va då och vad vi gjorde, vad som hände. Skratt, gråt osv. Kan garantera att jag är patetiskt eftersom jag gör det och kan svära på att du inte gör det. Men det är roligt ibland att minnas...och vid såna här händelser minns man hur grym och kall jag va. Huvva. Verklar ju inte finnas något vaccin heller mot otrohet för allt och alla åker ju dit nån gång..

Älskar min nuvarnade pojke så mycket. Låg och snusade på han imorse, (han luktar så mysigt när han sover).Vi har så många fina minnen tillsammans.

Det hade även du och jag, även om det numera är överskuggat av mitt svek. Undrar om det blir samma sak för broder och hon..?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: