Madelene

En sån helg

Kategori: Kärlek

Blogg? Kan ju vara nått att ha tänkte jag. När man inte orkar med papper och penna och vill göra som alla andra..:)
En frukansvärd helg. Mega bråk med Tobias.
Började  i fredas när jag skulle vara med Jessica och Mysan. Vi for till trean för att se vad som hände där och vem satt där aspackad. Jo Tobias. Och han har lovat och svurit på att han ska sluta dricka så mycket och absolut inte varje helg!
Arg va jag och dissade han hela kvällen. Kom hem, han kom hem före mig så jag hittade han avsmullen i soffan. Tog hans mobil och kollade samtallistan och sms mest för att jag är störd. Han hade ringt "hon-som-ska-ge-fan-i-Tobias-och-hålla-sig-till-sin-kille" åtta gånger!!!
Sov hos Mysan. (Tack för att du finns ♥)
Träffa han inte igår nått nästan och prata lite med han. Han ångrar sig och kan inte förklara sitt betende. Bråka lite, en massa tårar och nu är vi vänner igen.
Känns som att det här är han sista chans nu. Gör han om det säger jag upp mig och flyttar till nån stad. Det lovar jag, Storuman har ändå inget att ge mig och orsaken att man är kvar är han. Och familjen då. Men mamma och pappa tryckte då ner mig i skorna ännu mer idag så just nu skiter jag i dom. Tänk om jag kunde bita ifrån när dom jämt säger hur fet jag är. Så att dom kanske fattar hur dåligt jag mår över att få höra såna saker. Jag menar det är ju inte direkt så att självkänslan skjuter i topp efter såna kommentarer, man börjar bara hata sig själv ännu mer.  
En mörk helg, och ett mörkt sinne.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    "hon-som-ska-ge-fan-i-Tobias-och-hålla-sig-till-sin-kille".... känner mig träffad. Undra just vem som skulle ge fan i vem... gammalt groll hoppas jag. kunde bara inte låta bli att reagera när jag läste =)

    2007-12-16 | 18:34:47
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se
  • Sara säger:

    Kram. Ring när du vill.

    2009-10-31 | 14:45:56
    Bloggadress: http://sarapettson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: