Madelene

Dåligt humör..

Kategori: Allmänt

Nä jag vill inte ha nån jävla fest! Vill inte ha en massa okända snorungar på tomten. Vill inte ha folk som juckar i buskarna eller i min säng. Vill inte ha folk som är dyngraka och lever fan.  Vill inte städa upp efteråt. Vill inte, vill inte..
Borde egentligen dra och lämna den åt sitt öde. Synd bara att man måste bo där sen.

ursch.. fy och blä. Mitt dåliga humör grundar sig på två eller tre saker.
1. Att jag inte fick sova när jag ville för folk tog friheten att ha fest fast vi som äger stället ville sova. Öh vart är respekten som sagt?
2. Att IDIOTEN till pojkvän tycker det är okej att supa 4 dagar i rad!! Nej det tycker inte jag att det är. Om du är singel, visst men inte när du har ett stadigt (?) förhållande.
3. Att ovan nämda pucko drog hela alfabetet om mig på ett inte fint sätt bara för att jag bad han be dom gå hem och att jag tycker det är onödigt att festa jämt. Finns det nått bättre än en packad, idiot till pojkvän som svär åt en och försöker sparka en ur sängen kl 01.00 på natten för att jag vill sova i mitt eget hus!?

Gud jag brinner upp av ilska bara jag tänker på det!!

Det va ett nytt låg vattenmärke once again.
Bäst han börar mata ursäkter inom en snar framtid annars LOVAR jag att kvällens fest inte kommer bli av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: