Madelene

Depp

Kategori: Allmänt

Ja fick inte jobbet jag sökte. Det gick till en annan som jobbat mer och va äldre. Jaja, det va ju det jag sa. Men han va iaf snäll och sa att han trodde jag va jätteduktig och att han bara hört bra saker om mig. Han sa också att han trodde att jag lätt skulle hitta ett annat jobb. Ja..vi får väl se.
Dom ringde från Konsum idag. Ska jobba ons-fre där nästa vecka. Så måndag blir sista dagen på storuman energi. valborg ledig och sen tillbakas på Konsum ingen. Undra om man minns bananerna osv? :)
Måste hitta mig ett sommarjobb nu iaf. Får väl höra vad Kalle har att komma med.

En annan sak som är lätt deprimerande är att prova kläder med andra som är smala och så men ändå gnäller på att dom är tjocka. Hallå, vad är då jag!? En flodhäst?! Eller kanske ett sumo? Ja så känns det iaf. Man försöker att inte ta illa upp men det blir så ändå.. Man är väl för känslig kanske.

Nu blire att hyra en film och kanske en chokladbit.. Så mycket som jag syndat på helgerna hitills och jag går ändå ner i vikt så kan inte en skada..

Imorn äre lite fest.. :)
Rätt skönt att vara hemma även om jag har dåligt samvete över att pappa lät så besiken att vi inte skulle fara. Hm... :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: