Madelene

Oj oj

Kategori: Allmänt

Sökte nyss ett jobb. Va inte förberedd på intervjun.. hade kunnat räkna ut att det skulle bli en sån om jag tänkte till. Men som vanligt gjorde jag inte det. Sa iallafall som det är. vad mer kan man säga egentligen? Dessutom tycker han nog jag är för ung och lättpåverkad.
Jaja, han skulle ringa nästa vecka hursom helst. Vet redan svaret. Bara glöm och gå vidare..

Va och träna igår.. cykla 1,5 mil och rodde 2 km.. guud va död jag var efteråt. Men jag måste ju träna annars ringer Osnat..

På måndag eller fredag är sista dagen. Kanske skulle tagit ut kompen på måndag eftersom det bara är en halv dag och någon måste ju styra upp hemmet innan festen.

Ihelgen.. hm. Jag vet inte, vet du? Ska höra mig för lite med mamma och pappa osv.

På måndag, dvs valborg är det fest hos oss. Det blir skoj.. Manne och Tobias har hyrt en badtunna som dom ska försöka rulla upp på tomten. haha, det kommer bli en syn. Hoppas bara dom har vet nog att behålla badbyxorna på småtimmarna så inte grannarna får se nått dumt. Blir nog lite folk ändå. Vi ska grilla också. very nice.

Lill Glenn på väg till Thailandet snart..han va något nervös igår. Han ska ju byta plan i Bangkok. Vi skrämde han lite om att han inte får ta emot paket av fula gubbar osv. Vill ju att han ska komma hem också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: