Madelene

Spännande..

Kategori: Allmänt

Nu är det fredag och snart helg igen. Skööönt. Även om en annan får långhelg snart.
Stress, stress. Ska på lunchen hinna ta ut pengar, fara och väga mig hos Osnat. Köpa en sallad och betala Aina. Va ju och klippte mig igår.. la även in ljusa slingor. Så nu är man somrig. :)

Kanske pyser till Lycksele en sväng imorgon och går i nån affär.. länge sedan. Synd det är så långt till Umeå.

Dom ringde nyss från jobbet jag har sökt för att höra med Kerstin hur jag är som person osv. Ah, shit! Hoppas att jag får det, det skulle vara så skönt. Även om det bara är över sommaren. Jag får väl hitta på nått annat till hösten. Som tex en långresa! :D

Nu håller man tummarna för att vågen pekar neråt..
Har ju för fan tränat i veckan, mer än vad man  kan säga om tidigare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: