Madelene

Gimme, gimme more..

Kategori: Allmänt

Hörde nyss Brittans nya låt som heter som ovan. Ja.. det fastnade lätt på hjärnan och blir säkert en hit. Det blir en sån där låt man lär sig gilla och shaka röv till! ;) Här kan man höra den. http://allieiswired.com/archives/2007/08/britney-spears-gimme-more-comeback-single-listen-here/
Ja annars äre fredag och snart helg. Nice. Men måste iof upp tidigt imorn och fara till Umeå för snorungen Björn ska ju måsta flytta hemifrån. :) Jaja.. man kanske hinner shoppa nått litet som kompenserar bristande sömn. :)
Ikväll blire bara lugnt tror jag. Städa upp röran efter våra nya IKEA möbler.. sen en film kanske.
Anmälde mig på scrapbooking kursen igår som börjar nu i september. Blir säkert kul. :)
Hm.. vad mer..  Ja jag vet inte.. som sagt en lugn helg väntar.
Alltså man drömmer för jävla mysko egentligen? ibland är drömmarna så sjukt verkliga så man blir nästan rädd! Andra gången på några veckor jag drömmer typ samma dröm. jaja.. man har svårt att se hur det skulle gå till i verkliga livet. Det där är preskiberat nu.
Nä nu ska jag på bageriet åt jobbet strax. Jaaaaa, mitt nya liv ja. Nämen jag ska ta tag i mig själv igen snart..försöka ta mig upp ur min svacka och börja träna igen. Men man måste ju vilja själv eller hur?
Ses..

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ja, du måste vilja själv vettu.. Jag finns alltid till hands om du inte vill träna själv=)
    I´m there for You darling =)

    2007-08-31 | 19:29:29
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se
  • Kicki säger:

    Hej hej !
    Kan det ha varit du somskrev på min blogg :-) ? Jag fick leta ordentligt....
    / Kicki

    2008-03-27 | 08:37:44
    Bloggadress: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här: