Madelene

Mår illa...

Kategori: Allmänt

Ja man kan lugnt säga att jag mår piss idag!!
Det va jäkligt trevligt igår.. kul att äta kräfor och sitta och surra. Sen fick jag även en blomma av tjejerna och det va ju sött.. :) Hotellet va också bra.. allt var bra. :)
Meeeeen jag tittade åt helvete för djupt i ALLA drinkar. Drack som om det inte fanns någon jäkla morgondag. Hade fylle toppen på vägen hem från hotellet, jävligt smart.
Så nu när jag vakna för att fara till jobbet va jag fortfarande i fyllan. Men det har bärjat släppa nu. Så istället sitter jag och mår skit på jobbet istället. Fan man är ju inte klok egentligen. Undra hur jag kommer må innan klockan är 1 och jag får gå hem?
Ja ja.. kul hade jag iaf.. men det är så åt h-vete mkt hälsosammare för en att sitta på ett fjäll och känna lugnet än supa sig knall full. :)
Ursch..jobbigt att hitta rätt tangeter... kanske är lite full än?
Haha.. man är ju skadad.
Jaja.. som sagt.. kul vare.. :)
hej svejs..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: