Madelene

Haha!

Kategori: Allmänt

Är det enda man kan säga om denna dag! Vakna försent så jag hann inte sminka mig, bara snabb duscha och på med närmsta kläddplagg. Dvs myskläder. Mamma kom på jobbet idag och gav mig en uppläxning om att jag jobba faktiskt i butik och kan inte se ut hur som helst. Men det va ju en sån där dag idag så då får man de.
Sen så lyckades jag ha sönder 3 spargrisar och en kopp.SKIT!  Hör inte vad folk säger när dom pratar med mig och hela dagen känns flum. Hörde att det va fler i släkten som hade en sån dag idag, fastna i en hiss, kört fast med postbil osv. haha. :)
 Nu är man iaf hemma låångt borta från alla prydnadssaker.
Har fixat en massa julklappar idag. Skönt. Inte så många kvar nu. :)
Vill ha en julgran! NU! Vart köper man en plastgran här?! Eller kanske man ska ut och hugga sig en??
Hm.. är grymt sugen på åka och kolla om Aina har tid för mig innan jul och nyår. Toppa lite, klippa lugg och göra håret mörkare. Ska kolla upp det imorn tror jag. Än fast jag inte har råd.
Igår kväll tvinga jag Tobias på ett självmordsuppdrag. Sätta upp en gardinstång i fönstret i trappen. Men det gick bra som tur va så nu sitter julgardiner på plats även där. Tur man har en händig karl. :)
På tal om han.. vad tusan ska man ge han i julklapp? Iof så är han i stort behov av alla sorters kläder. Hm...
Nä nu ska jag ringa fröken anderback och höra vad hon gör.
Ses.

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Hahaa alla är så lyckade i vår släkt.... =P

    2007-12-07 | 23:59:04

Kommentera inlägget här: