Madelene

Helt otroligt!

Kategori: Händelser

Ibland vinner verkligen rätt människor pengar! Satt nyss och läste om Lars-Anders Esenfjäll från Dikanäs som är en före detta uteliggare, knarkare från stockholm. Han ryckte upp sig för ca 8 år sedan och flyttade till Dikanäs för att börja om sitt liv. Men han har nu inte kunnat betala sina räkningar till Vattenfall så de har stängt av strömmen för han. Mitt i smällkalla vintern. För att göra en lång historia kort så vinner han iaf på en triss lott och imorse fick han skrapa fram en vinst på 1,8 miljoner i morgonsoffan på TV4. Helt otroligt! Läs om det här http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1469060.ab

En annan otrolig sak va att jag sov till 12.00 idag!!! Fatta inte att jag sov så länge. Måste ha varit totallt slut på den här veckan.

Aja.. nu måste jag göra nått vettigt känns det som. Den här dagen blir nog rätt kort.. :)

Kommentarer

  • Gina säger:

    halllo! :) Det är finfint med mig! :) Själv då? Jo jag är ju på det stora.. Men nu vet du ju det tills nästa gång ;)

    2007-12-17 | 20:19:35
    Bloggadress: http://Giinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här: