Madelene

Jul 2007

Kategori: Kärlek

Har varit lite slö på att uppdatera bloggen under julen men man har ju viktigare saker för sig egentligen. :)
Iaf så va jag i Barsele under hela julen. Och det va så skönt. ätit som en gris, sett Kalle Anka och träffat släkt och vänner har jag gjort. Och så fick jag KANON bra julklappar iår också! :)
Detta är vad jag fick ( för mitt eget minnes skull)
' En mobil! YES ÄNTLIGEN! Den jag hade va säkert 8 år gammal.
* Ipod- av älskling och den är hur grym som helst. Man kan se filmer och kvalitén är kanon.
* Friss & Company väska - av älskling. Ja han chocka mig denna jul om man säger så. :)
*Parfym
* Knivar och bestick
* Ännu en kokbok ( en pik kanske) :)
* Böcker
* Örhängen
* Kosta Boda tallrikar
M.m Helt kanon bra !:)
Ja som sagt, mkt film och umgås med familjen under julafton och juldagen. Sedan igår då for vi hem till våra små kissemissar. Jag tror dom hade saknat oss för dom purra och hade sig halva kvällen. :)
Och efter många om och men blev det så att jag och Anja for på hotellet igår. Vi trodde vi skulle va själva där eftersom alla man pratat med inte skulle dit. Men icket. DET VA JÄTTEMKT FOLK! Vi dansa som tokar och hade det skoj. Blev ändå rätt tidigt hem för mig eftersom jag jobbar idag. Men det där sista glaset bubbel (?) som jag svepte på dansgolvet satte sina spår. Jag är jävulst trött idag och lite bakis tror jag också. Men men, jag lever bara en gång. Bättre att fara ut nu medans man kan så att man inte sitter där 35 bast och vill ut men kan inte. 
Ja.. jobb idag då som sagt. DRYGT! Hade gärna varit ledig. Men det är ju bara 2 dagar. 
Och imorn, då äre skotertävlingen. Och älskling ska köra.. jag håller tummar och tår att det ska gå bra för han. Risken är väl att han har för lite kör med men men, bara han inte skadar sig är jag nöjd.Jag tror det kommer att bli dömkt folk på tävlingen också, så det gäller väl att fara dit i tid. 
Oj långt inlägg det här. 
 God fortsättning på er alla.. :)

Kommentarer

  • Elinor säger:

    Hej! =) jag gav dig ju bubblet, så jag känner mig medskyldig=(

    2007-12-27 | 16:36:22
  • Elinor säger:

    Ser att du med fått Kosta Boda tallrikar...(?!)

    2007-12-27 | 16:37:16
  • Madde säger:

    Re elinor. :) Haha, jasså det va du!:) Nä det är lugnt, det va ju jag som drack. :)
    Ja, av Kerstin. Jag kanske fick hennes paket.. :)

    2007-12-27 | 17:26:47

Kommentera inlägget här: