Madelene

Måndag igen!!

Kategori: Allmänt

Hjälp! Veckorna går tokfort nu! va ju nyss måndag och nu står man här igen. Sista veckan innan riktiga julruschen. Hoppas vi har nog med grejer.. :)
Iaf så va jag nyss hos lilla My. Hon är så husmoderlig och bakar en massa knäck och co så jag blev lite inspererad av henne. Annars så är jag avis på henne för hon drar utomlands på fredag IGEN!! Ja det vore inte dumt om man kunde smyga med i nån väska.:) Suck, somliga behöver en personlig bankman som håller i pengarna och en spark i röven för att ta sig utanför länet.
Tobias fråga va jag önska mig i julklapp. Och jag börja spåna och kom fram till att bortskämd som man är så är allt jag önska mig svindyrt. Ja inte allt kanske men det mesta.. hm.. skyller på föräldrarna eller nått. :)
Här är iaf vad jag kom på.
* Mobiltelefon
* Mp3 ( eftersom Tobias körde min i tvättmaskin)
* Friis & Company väska
* Sims expansions
* Soda Streamer
* Volummaster
* Utlandsresa 
Ja det va ingen billig lista insåg jag.. sen så önskar jag mig allt annat småpjoller också. Jag är nog lätt att köpa julklapp till, blir glad för allt utom sockar. :)
Jag har köpt en julklapp till han redan. :) Hihi.. men det lutar åt att han ska få en sak till. Nått som han behöver. men jag törs inte skriva vad eftersom han kanske läser min blogg.
Undra om man ska fara till Lycksele på lördag eller inte? Jag tror jag kan få tag på kvarvarande julklappar här i s-uman men man vet ju aldrig. Helst skulle man ju farit till Umeå men vem orkar det nu i juletider?

Nä..vilket svammel det här blev. Dags att ta tag i knäcken.
Hej.. :)

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Aaaaah, husmoderlig för 10 år framöver känns det som! 4 omgångar kokostoppar å 3 knäck, fick slut på knäckformar också så ja gatt rusa till Duncan å Linda å sno några :P
    Det skulle inte va helt fel om du kunde krypa ner i en väska eller nåt å följa me, fatta va kul! Ajja..vi får fan ta å dra utomlands snart, spara money babe!
    Love ya..

    2007-12-10 | 22:34:12

Kommentera inlägget här: