Madelene

Vinden har vänt

Kategori: Allmänt

Jajamän på alla sätt. Förra veckan va det 30 grader varmt och nu är det isande kallt ute. Förra veckan skulle jag jobba på Tranan hela sommaren och ja.. huvva. Nu har jag fått heltid på Present och Papper tillsvidare. Vilket flyt.. :) Känns jättebra. Då får jag prova på hur det är med ett litet företag också. Största nackdelen är väl att jag jobbar till halv 6 på kvällen. Men det kan man fan leva med. Ja och så suger jag på slå in paket. Men det får jag väl lära mig då.. :)
Annars så tog brorsan studenten igår. Man är för blödig alltså. Det va nästan så jag ville grina en skvätt när han och Pierre gick ut på trappen. :) Sen va det fika här och jag hade huggit björkris och satt upp flaggor och ballonger. Efter det middag med kusinerna på Piccolo. Sen for jag glenn, elin och tobias ut på raggen och kolla när studenterna festade lite. Vi övervägde att hämta våra studentmössor och joina dom.. hihi.. :)
Idag har jag varit hos Osnat och tränat. Går bra men sakta. Men iof så fuska jag ju en del förra veckan. Festa och så.
Ihelgen är det studentfest för Björn och Pierre hos mina kusiner och så far Toboas till Tyskland och hämtar våran nya BMW! :) YES!
Nu dusch...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: