Madelene

What can I do?

Kategori: Kärlek

Har lunch nu. Måndagar är alltid dryga dagar oavsett hur bra eller dåligt jobb man har. Mitt nya jobb är helt okej faktiskt. Mycket att lära sig men det ska bli kul att ansvara själv för present och papper delen.
Annars så sitter jag mest och funderar över helgen.
3 och ett halv år tillsammans. Det är länge. Det hinner bli många berg och dal bane turer på så lång tid. Och det har det varit också, både nyktert och onyktert. Hur m¨ånga gånger har jag inte gjort slut? Packat väskjäveln och stuckit. Men kommit tillbakas till löften och nya tider. jag minns inte ens alla gånger. men dom har alla en sak genensamt iallafall, jag fullföljde aldrig planen längre än en dag.
Men nu är bägaren full. Nästa gång den fylls på rinner den över och tippar omkull. Då är det ingen idé. Alla har en gräns och då tror inte jag det spelar någon roll om man älskar varandra. Kan man inte vara tillsammans så kan man inte.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att han har förstått allvaret nu och att han skärper sig. Att det inte bara är tomma ord som vanligt.
Skärper han sig inte MÅSTE jag lämna han. det går inte hur jävla jobbigt det än kommer bli. Hur enkelt det än vore att stanna så måste jag dra då.
Men jag hoppas han skärper sig och menade det han sa.
Vi får väl se hur det blir till helgen. Hoppas på det bästa´..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: