Madelene

21 årsdagen!

Kategori: Händelser

Grattis till mig idag!
Nu nämar man sig 30, nu går det bara utför. Fast iof är man inte så gammal än. Hade jag bott i USA hade jag fått börja dricka lagligt och det finns en massa krogar i Sverige som jag inte tar mig in på. :) Så det är lugnt ett tag till.
Som den där låten "I´m always 21"

Helgen va kanon!
Va uppe i stugan med mamma. pappa och älskling.
Vaknade på lördagen till strålande sol och blå himmel. Va ute på skotern innan kl 10 (rekord). Vi for ett helt gäng till Gransjön och fika innan det bar iväg över fjället till Matsdal. Och helvete vad högt det var. Rakt upp och rakt ner! trodde det skulle gå åt helvete men det gick bra.. :)
Kika på Roberts stuga sen for vi hem igen.
På kvällen blev det bastu och soffläge. Hann även se lite av månförmörkelsen.
Igår blev det Slussfors. En hel karavan for dit och fika hos Nisse och Kerstin. Helvete vad långt det va..Studs, studs och idag har man ont överallt. Men jag hitta en ny kärlek. Tobias nya skoter Dragon 600 va så skön att köra. Kom inte så långt efter som jag alltid brukar göra med F7an. Nä den va skön..vill ha.. :)

Ikväll blire kanske middag med tjejerna och sedan fika med släkten.. :)
Jo en sak till..älskling va så söt imorse. Han hade ställt klockan på halv 6 för att fara och köpa en tårta på bageriet. Men de va ju stängt.. :) Tanken va god.

3 år tillsammans. Som en berg och dalbana. Men ändå underbart. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: