Madelene

Snart helg igen..

Kategori: Allmänt

Japp. Mysko.

Det går hyfsat att jobba på Konsum igen. Förutom att jag fick lära om mig kassan HELT och det känns stundtals som jag aldrig varit på Storuman Energi ett år. Människorna där är som vanligt snälla även om jag saknar Storuman Energi brudarna lite om dagarna. Fan, Elinor har du gjort nått fynd på Tradera? :P
Imorn kvar sedan är jag helt arbetslös. Men har kanske ev 2 sommarjobb iaf på G. Hoppas.

Valborg då. Jo den va helt okej. Synd bara att jag blev så arg och mupp så jag hade det inte så skoj. Men början va bra. :) Nä vi ska göra om den här festen med med mindre folk och mer folk vi känner som sagt. Och så ska vi vara ute mer nästa gång så Jessica kan vara med mer utan att bli sjuk. Måste nog inhandla ett partytält som håller myggen ute i sommar.

Mm.. fick mina Lipgloss från Jessica Simpsons smink kollektion Dessert idag. Smakar verkligen godis och luktar very nice.. :) Kommer nog bli missbrukare..

Jag och Tobias kom på att han fyller 22 år på söndag ffs!!! Så på lördag blir det Lycksele för hela slanten. Måste hitta han en present. Tårta hos oss på söndag då.. :)

Nä, måste göra nått vettigt av kvällen nu.. :)

Tjejer, det va inte meningen att ni skulle ta illa upp. Jag sjunker bara ner i mina små, svarta gnäll håll ibland och då känns det som man är ensammast i världen, alla hatar en och att allt är svart. Jag vet inte varför jag gör det. Innerst inne vet jag ju att det inte är så (hoppas jag iaf.. :))
Love you girls.. my best friends. ♥

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jo, det var nära bilen.. typ 30 meter men Mille klev ur så han var väldigt nära. Men det vågade inte jag =P Jag har BIG respekt för detta djur =)

    2007-05-08 | 00:04:07
    Bloggadress: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här: