Madelene

ellos.se

Kategori: Kärlek

Sitter och spanar i denna sida. Lite sugen på lite ny inredning till hemmet. Lampor osv. Har ju nån rabatt kupong jag borde utnyttja till annat än kläder åt mig själv. :)

Måndag! Segt. Eller egentligen inte så farligt. Mkt folk i affären och denna vecka börjar alla julgrejer ramla in så det blir fullt upp. Scrapbooking rean som börjar den 1 november så det blir fullt upp. :) Det är mörkret som känns värst denna måndag. Det kom så snabbt och brutalt.

Cambridge kuren eller inte? det borde ju vara värt dom pengarna för att få på sig favvojeansen igen tycker jag? Och det har ju funkat har jag ju sett levande bevis på. Hm.. måste grubbla.

Va ju mkt fina skotrar i lördags. Men vet ej hur jag ska göra. Är ju så mkt pengar i en skoter. Pengar man kan resa för eller annat. Men och andra sidan kör jag ju mkt skoter. Åhh.. beslutsångest. Bifogar iaf en bild på senaste kärleken.

Gud va jag svurit idag över att vi ( läs jag) är utan bil! Iof är det små skönt att cykla. Men pulsen hamnar ju på 300 innan man är framme och så blir man små blöt också. Aja.. bara gilla läget. :)

Lilla Mysis är på väg hem. :) KUL!:)

Nä dax att ta tag i hemmet.
Hörs!

Dagens bild ur arkivet
image54
Söt vid havet i somras. :) Sundsvall 07


Ja den är inte ful iaf. .;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: