Madelene

Hota aldrig!

Kategori: Händelser

En mobiltelefon att du ska döda den! För då självdör den för gott!
Ikväll när jag slutat jobbet skulle tobias hämta mig med bilen eftersom jag hade så mkt grejer. Han kom inte så jag börja ringa han men min mobil dog och jag brann av och sa att jag skulle kasta den i betongmuren eller asfalten! Och den blev så knäckt av mitt hot att den dog på riktigt och går nu inte ladda eller starta! Buhuhu!
Nu måste jag verkligen köpa en ny mobil. Fan också.. jag som tänkt snåla ett tag på den.
Mobillös.. fan jag blir sne..
REST IN PEACE....

Kommentarer

  • Emma säger:

    Nae, inte hota telefonen så.. klart han blir lessen. :P Hmm, tänkte fråga hur ni har öppet på fredag, vill hinna in och kolla lite scrap, men endel affärer stänger ju jätte tidigt pga Halloween.. iaf här i stan.. måste ju börja göra lite julkort och sånt nu! :)

    2007-10-31 | 14:51:17
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se
  • Emma säger:

    Ja det förstår ju jag det.. :P ja men gud vad bra, då ska jag göra allt jag kan för att hinna hem! :) har just slängt iväg nå beställningar på internet oxå, så nu ska julkorts tillverkningen börja! :)

    2007-10-31 | 15:06:12
    Bloggadress: http://peersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: