Madelene

Bad day

Kategori: Allmänt

Ja eller iaf en dålig start på dagen. Vaknade tio i 9. Börjar kl 9!! Panik!! Försov mig i måndags men då tänkte jag att jag behöver inte stressa, har inte försovit mig nått på hela tiden där så en dag hit eller dit. Men nu äre alltså 2 på en vecka! Skyller på helgen.. ;)
annars äre som vanligt. 
ikväll MÅSTE jag städa. Skulle hemskt gärna vilja att Tobias hjälpte mig men han smiter väl iväg på crossbanan. Det är inte städat här på länge så det är berg av katthår, disk, kläder och grejer överallt. Suck, en diskmaskin vore drömmen. Men så fort vi ha sålt bilen springer ja till närmsta vitvaruaffär och handlar en. Orka inte bry mig längre om att vi får köra gammbilar. Bara jag får lite pengar till en diskmaskin och lite renovering är jag tyst. Lovar. 
Satt och scrappa igår också. :) Ska lägga in bilder på veckans bilder. 
ikväll ja städa som sagt.. BORING! Kanske skulle hört med Jenny om hon vill gå en prommis med mig? Hm.. :)
Jo en irriterande sak, nu när jag kom hem på lunchen ser jag att nån satt upp en jävla tipsrunda på vårat staket! okej, det är inte vårat helt, kommunen äger det men det står på våran tomt och hör till vårat hus! garanterat kommer dom inte ta bort den heller etter sig. Sånt där stör jag mig på. Folk kan väl hålla sig till träd och telefonstolpar som inte hör till nåns hus. ELLER fråga om lov FFS Jaja.. det va dagens i-lands problem.. :) 
Åh jag skulle dö av glädje om jag fick en veckas semsester. sova ut... göra sånt man vill. Sååå sköööönt.
Dream on.
image33
det jag gjorde i måndags.. :) Loving you always står det på den lilla skylten.

image34
Tobias kör fast jämt.. ;) den är glittring men det syns så dåligt.


image35
Tusseliten..:) Sölig runt ögonen.. men go ändå..:)

image36
Lilla GurreMurre.. :) Han är busig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: