Madelene

Beroende..

Kategori: Allmänt

Jag visste det. Då va man fast. Helt såld. På scrapbooking. Satt och knåpa igår också men det är inte riktigt klart än. Lägger ut det då. :) Det är så kul. Och så har man ju fördelen att jobba med det också. Har beställt hem lite julgrejer till jobbet nu så dom som vill scrapa egna kort till julen så är det på ingång. 
Annars då. Ja Övik ihelgen. (Tror jag då iaf). Mkt frågetecken kring den resan men det ska väl lösa sig på det bästa sättet hoppas jag. Blir kul. :) På tiden att jag börjar göra lite mer saker själv också tycker jag. Har ju varit tillsammans med Tobias i 3½ år nu och det blir lätt så att man bara är med han varje helg och varje kväll. Inget fel me det iof, men det kan nog vara bra att få sakna han emellanåt också.
Hösten är här nu. Den är fin. Ska nog ut och fota lite löv och grejer ikväll så man har till sin nya hobby. ;)
Träningen då.. harkel!  Ja... den har ju jag fortfarande inte börjat med. Åh är så less på mig själv, va fan ska jag va så lat för? Plus att man är en jävel på leva i förnekelse. "näääääeee, inte har jag gått upp inte"  "Näääeee inte är dom här byxorna trånga igen" osv. Jag ska fan inte säga nått mer om mitt nya liv. bara gör det.
Har gjort iordning en kasse med kläder som jag aldrig använder eller helt enkelt är för små. En del här halvnytt och en del lite äldre. Hör gärna av er om ni vill kika på dem. Annars blire nog Tradera eller bränngropen. :)
På tal om kläder. Så skulle jag gärna ägt dessa. :)
Från Asos.
Tie Back Slouch Heeled Boot
Ja är man skooman så är man. Väskoman och klädoman och.... suck....
ses.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: