Madelene

Less

Kategori: Allmänt

Ja dessa killar. Snacka om att dom kan göra en på dåligt humör! Förvarnar dig Magdalena att om du läser detta så klagar jag på din brorsa i hela inlägget, SORRY men jag måste.
Tobias ska sälja bilen, jag vill INTE sälja bilen. Så ja vi är väl inte överens och vänner om man säger så. Om han kunde sälja bilen och köpa en billigare men NEJ han ska sälja den köpa en skoter (fast han köpte en ny ifjol) och köra GOLFEN! JAG HATAR DEN BILEN! Jag vill ha och köra en SÄKER bil, inte en bil som är över 20 år gammal och färdig för skroten.
Sen så gör han en ännu surare när han är så elak som han är när han också är sur. AAAAHHHH! Blir tokig. Det är i såna här stunder en lägenhet i Umëå och plugga nästa höst känns så jävla lockande.
Bara dra med en katt under varje arm. Ja för dom törs man då inte lämna hos han för han ska döda dom minst en gång om dagen numera.
Ja..suck.. man blir less och arg.

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    klaga du, jag vet hur han är ;-) tror jag :-D
    kan hålla med dig om att han inte var på sitt bästa humör igår :-)
    sköt om dig nu gumman, å ta katterna med dig så slipper jag dem *asg*
    puss och kram

    2007-09-04 | 07:10:18

Kommentera inlägget här: