Madelene

Måndag

Kategori: Allmänt

Ja dom va man på jobbet igen då. Eller jag har lunch nu men iaf. Jag hatar måndagar. Verkligen. Man är så trögstartad och inget fungerar känns det som.
Jaja, vi hjälpte Björn atf flytta ihelgen. Till umeå. Det gick bra men det va en lååång och stressig dag. Kom till Storuman vid kl 11 nån gång på kvällen och då va man helt färdig. Känns väldigt konstigt att Björn ska bo där numera. :/ Kan tänka mig att för morsan och farsan känns det ännu mer tomt och konstigt när sista fågeln flög ut boet. Men men, vi får hoppas att det går bra i stan för han och så har man ju fått sig ännu en sovplats där nu. :)
Måste ju faktiskt erkänna att jag blev lite sugen på student liv jag med. Men jag är ju lika kluven som vanligt. Lämna allt här och börja om där? Eller stanna här med det man trivs med, det invanda eller upptäcka nya äventyr? Åh, jag vet inte. Men man blev helt klart mer sugen. Man kan ju inte sticka under stolen med att det vore bra mycket lättare om Tobias ville följa med till stan. Men han vägrar. Och iof förstår jag han för jag tror inte heller han skulle va särskilt glad där. Han trivs nog bättre här.. :)
Hmrp.. snart är lunchen slut. Det har börjat en ny tjej på jobbet idag som ska vara där och arbetspröva. Jag ska visa henne lite grejer men jag känner mig inte alls kreativ idag för fem öre. jaja.. vi ser väl hur det blir. :)
ses.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: