Madelene

Mina tjejer..

Kategori: Allmänt

Har nyss haft en snabb fika med mina tjejer, erik och jack. Trevligt. Så kul att se dom! :) Jätte länge sedan jag träffa Jessi och otroligt nog blire sällan jag hinner träffa My också än fast vi bor grannar FFS! (!) Men vi jobbar så olika tider och emellan det äre alltid nån annan "plikt" man måste göra. Men nästa helg är våran tjejer! Då drar jag och Mysan med BMWn (hoppas jag) till Övik och Jessica! :) Shopping, kanske lite party och bara umgås blir kanonkul! Ta igen lite tid med varandra. För den är sommaren har vi inte umgått mycket, än fast vi hållit till på samma ställe alla 3 . Dom har ju jobbat varje sekund jag varit ledig och tvärtom.
Till nått annat så måste jag snart följa tobias på crossbanan. SNAAAAARK! Kolla så han inte gör illa sig. Men ska ta med några kataloger från jobbet och kika lite i.
På tal och beställa. Skrev ju att jag inte skulle beställa nå mer i höst. Ja det gick ju nästan bra. Tills jag kom på att jag har inga snygga höstskor. Hamnade tyvärr då på http://www.skopunkten.se/ , livsfarlig sida. Inte bästa kvaliten kanske men du får hem skorna fort och så betalar du ju baaaara för 2 av paren. ;) Ett litet återfall bara, men det är svårt för en som är beroende. :)
Åh jag vill se bio!! Varför kan dom inte visa nån bra film här! SUCK!
Sitter och lyssnar på Brittans låt. Vet inte om det bara är jag men den är lite små bra. Man blir partysugen. ;)
Ja nu måste jag visst fara.
Hej svejs..
WILMA
Höstskorna, sköna.. :)
VERA
Ja kunde inte låta bli.. :) också sköna.
JULIE
Kanske inte det snyggaste paret men dom är sköna och praktiska. Inga jävla snören. Back to childhood. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: