Madelene

Tisdag

Kategori: Allmänt

Kan verkligen inte komma på några fyndiga rubriker.
iaf så är det tisdag och idag har jag jobbat som vanligt. Har bärjat strukturera upp affären nu så att det ska bli lättare att hitta och mer saker på samma ställe. Blir bra, va som plåttrigt innan.
Nu ikväll har Glenn varit här och hälsat på.. :) Trevligt. Blir på tok för sällan mellan gångerna numera. Men det går väl aldrig få det som när man bodde hemma i byn där jag, tobias, glenn och brorsan va med varandra varje dag typ. Fika hos Glenn va mer regel än undantag. :) Ja vi ska försöka skärpa oss. :)
Hm.. vad mer? Prata en sväng med Jessi ikväll också.. alltid lika kul. :) Länge sen som fan nu man träffa hon. :/ Men nästa helg ska jag och My till Övik. :D Weeei, party och shopping here we come!
Och nästa vecka börjar jag och Tobias vårat nyttiga liv. Jag ska återupta där jag sluta. Ja kanske inte med Osnat då men med mat och träning.
Hm.. annars har jag insett att jag måste till frissan. Är så dålig på att gå till frissan. Blir inte många ggr per år alltså. Men nu måste jag ta tag i mitt trassel.
Så här skulle jag vilja se ut. Inte så spännande kanske men det ser fint ut på henne iaf.  
Men om jag börjar räkna på klippning, färgning, slingor och permanent blir jag nog lätt ruinerad eller? Stackars Jessi när hon är klar va hon kommer och få jävlas med mitt och Mys hår. :)
Hm... ja det va väl allt för idag. Humöret är bättre idag, på mig iallafall. Tobias svär över bilen och att han mest troligt har lämna mobilen på kiosken (!)? Virrhönan..
Nu måste jag göra nått vettigt. Tror det är min diskdag idag.
Tomten jag vill ha en diskmaskin.

image24

Kommentarer


Kommentera inlägget här: