Madelene

Blommor och bin

Kategori: Allmänt

Näe jag lever. är bara lite lat på bloggfronten just nu.
igår kväll va vi och hälsa på Magdalena och Bengt. Trevligt. :) Satt i soffan och surra när lilla Elias började fråga mig varför jag och Tobias inte ha nå barn och om jag inte ville ha  "Tobias fjön flån noppen". Haha!! Satte nästan tungan i halsen och både jag och Tobias såg väl ut som  två röda ufon!:) Ja dom är härliga och ärliga ungar. :)
Annars är det mesta som vanligt här. Jag jobbar men Tobias han är ledig. Han ska bara jobba 6 dagar på hela april!!! Synd man inte blev blåsmurf på Biostor så man fått va ledig. ;)
Ihelgen är det bröllop på schemat. trevligt. :) Men va ska man ha på sig?? Får ta en garderobskoll.

Take care.. :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha, vad härligt med såna frågor. :)
    Vi ska också på bröllop ihelgen!

    2008-04-10 | 12:57:50
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Rebecca säger:

    bröllop, då blir jag nyfiken. vem gifter sig? =)

    2008-04-10 | 16:06:28
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se

Kommentera inlägget här: