Madelene

Nu funkar de.. :)

Kategori: Allmänt

Va lääänge sen jag skrev en rad nu. Så jag tänkte snabbuppdatera lite här.
Min veckas ledighet i fjällen va kanon! Kanonv'äder, lite kallt dock men sol varje dag. :) En massa skoter och för mkt go mat och godis. Jo tack, ställde mig på den där satans vågen när jag kom hem. Huvva. :)
Men hur som helst så va det skönt att va ledig så pass länge och vila upp sig ordentligt. Ska lägga upp bilder nån dag när bloggen inte är lika seg.
Men nu äre jobb och nya tag igen. Ska på gymmet ikväll och det ska bli skönt.

Satt hos Jessi igår och surra, det va länge sen. :) Vi tog en tv kväll och pratade om hur vi ska göra med mitt hår. Ska dit och färga det på fredag och det är så kul för hon har så mkt ideér om hur man kan göra med det. :)

Ihelgen är jag jäkligt kluven över hur jag ska göra? Jag jobbar egentligen, men samtidigt har Tobias sin sista SM deltävling i Överkalix! Ja tjena det va ju inte närmsta byn heller. Men byter jag bort min lördag nu kommer resten av skoterkörningen i stugan va förstörd för iår för det är typ fullbokat alla helger hela april. Och det suger ju också. Så det lättaste är nog att stanna hemma och jobba men samtidigt vill jag ju inte skicka han själv?! Köra 45 mil när man är slut på efter en tävling är ingen höjdare.. :S

Sen fick man höra nått annat idag som gjorde att man blev helt ställd. Blir mer än less på sånt där tjafs. Raka rör så att man vet vad som gäller uppskattar jag.

Nu ska jag tillbax till jobbet.
Ha en bra dag i solen ni som är lediga.. :)

Kommentarer

  • Kicki säger:

    Jajamen, en stor grabb nu.
    Hälsa hem-

    2008-04-01 | 13:35:04
    Bloggadress: http://kixvix.blogg.se

Kommentera inlägget här: