Madelene

Hey you..

Kategori: Allmänt

Sista veckan av semester. Det känns ju lite blandat. Lite skönt att veta att man har ett jobb och att pengar rullar in. Lite jobbigt att semestern gick så satans fort och att det är läääääänge kvar till nästa. Dessutom hade jag gärna varit hemma med Molly längre. Men men.. nästa vecka ska Tobias vara hemma i 2 veckor och jag ska knega.
Igår lastade jag, My, jessi och alla hundar in oss i BMW och drog och grilla korv vid vattnet. :) Det va mysigt och hundarna tyckte nog det va kul. :)
Annars har vi det bra. Molly och jag har gått i koppel lite varje dag och det går jättebra. Jag tycker att man ser att hon har vuxit sedan förra veckan och vi vägde henne i förrgår och då hamna vågen på 6,1 kg.
Hon är klok våran lilla skrutt och lättlärd när hon vill.
Va förbi Jenny och Dakira en sväng idag och Jenny hade köpt färg och lånat hem lite tapetböcker. Konstigt det där, när nån annan börjar göra om hemma blir man själv så jäkla sugen. Men jag vet bara inte vart jag ska börja? Kök, hallen, datarummet eller toa? Ja toan kan jag ju utesluta på en gång. Sen så kan man ju önska att man inte hade födds med tummen mitt i handen också.
Nä.. seriöst nu måste jag städa, man blir så oeffektiv av att vara ledig. :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hoppas allt fortsätter gå bra med lilla vovven. :)

    2008-08-10 | 08:52:02
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här: