Madelene

Sparlåga...

Kategori: Allmänt

Jag är så himla trött. Vill bara soooooooova.
Tror jag joinar lilla Molly en stund, det skulle vara skönt. :) Har en MASSA måsten jag borde göra som tex städa eftersom jag inte minns riktigt när det blev gjort sist. Bombnedslag oooo jaaa.
Igår va vi barnvakt till M och B kids. :) Det gick jättebra! Såg lite film, åt lite popcorn, försökte borsta lite tänder och läste godnatt sagor. :)
Hitills idag har jag plockat undan lite grejor, gått promenad med Molly och så va M, B och ungarna här en sväng.
 Ikväll är det kalas för min kusin Emelie blir hela 18 bast!:) GRATTIS!!! :)



GRATTIS EMELIE!! :) Jag diggar din mössa...hehe.. :)

Kommentarer

  • Marita säger:

    Jo du Molly är så duktig & fin, lydig som bara den var hon sedan hon hade fått rasa av sig i min hårtofs...hahahha så hon busade allt oxå. Men det köper jag så gosig hon é, en lite guldklimp.

    2008-08-31 | 17:19:36
    Bloggadress: http://elens.blogg.se/
  • Emilie säger:

    HAHAH men något ful bild! Gu va man skämms... :P haha

    2008-08-31 | 21:36:28

Kommentera inlägget här: