Madelene

God fortsättning!

Kategori: Allmänt

Jo jag lever och har det bra.Har lite ångest över att jobba imorn men men...that´s life.
Vi har nyss kommit hem från att ha sett en film hos Tobbe och Sofie som är hemma. Molly och Epoxy har lekt som aldrig förr. Vi gick även en mörkpromenad med dem där de fick va lösa och busa. :)
Har haft ett bra "lov" förutom magsjukan. En mysig jul hemma men kanonjulklappar b.la den här fina jag sitter i soffan och skriver på nu av älskling!! Helt galet! Men den är hans också faktiskt.
 Mys och mat under jul som det ska vara. Va ute på annandagen men kände mig inte riktigt helt 100% fast det va kul att fara ut och träffa folk. Va galet mkt folk på hotellet!
Igår va det skotertävlig här i Storuman. Älskling körde men det gick tyvärr inte så bra. Jag tror att om han inte kört av i första heatet hade det gått bra men men that´s life. Jag, pappa och några till i publiken fick verkligen känna att vi levde och fick upp pulsen ordentligt! En skoter körde av banan och krascha rakt in i staketet där vi stod så vi fick kasta oss bakåt! Det va verkligen läskigt när man såg skotern komma rusa rakt emot en! Men i övrigt va det en rolig tävling och kul att mkt folk farit ut för att kika. :)
Nu måste jag sova..
Natti....

Kommentarer

  • Magda säger:

    hade hoppats du skulle vara ledig idag så ni kunde komma å fika :-D men jag får höra med Tobbe om han har tid iallafall



    kram

    2008-12-29 | 04:43:50

Kommentera inlägget här: