Madelene

Hej där

Kategori: Allmänt

Storstäd och stortvätt ikväll. Men jag blir avbryten hela tiden av tvn. Dumma tv. :) Såg nyss Bonde söker fru och va kära alla verkade. :) Var tvungen att gömma mig bakom kunden emellanåt. :) Jag vill också ha en bonde med en stor och fin gård.... får be Tobias skola om sig. :) Hehe...
Jul snart. Börjar va lite less på att slå in paket om man säger så. Men men, bara gilla läget och le. Ska bli så skönt med några dagars jullov till veckan.. känns som det behövs...
Min nyårsklänning är på vift. Har inte fått den än och börjar bli lite orolig! Är ju inte som läge att snabb fixa nån ny klänning här.
Imorn kommer min förlorade granne och framförallt vän hem till Storuman igen med nya hundar och pojkvän. :) Ska bli kul att träffas igen. Hoppas hon blir så avundsjuk på våran vita, snöiga vinter så hon inte vill åka tillbakas till Skånelandet igen och stannar här. :)
Mmm..that´s all folks. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: