Madelene

Julafton och magsjuka

Kategori: Allmänt

Jajemän! Vilket jävla flyt man har!
Stängde igår klockan 19.00 efter en helt galen dag med galet mycket folk på affärn. For hem och packa, lämna nå julklappar och sedan åkte vi ner till Barsele.
Men som ett brev på posten fick jag magsjuka igår kväll. Vilken bra taiming! andra gången i mitt liv jag har magsjuka på självaste julafton och det är INTE kul vill jag lova. Först kan man inte äta nått och sedan är det som man är pestsmittad och folk vågar knappt prata med en. Men jag förstår dom, jag är också livrädd magsjuka..
Mår bättre nu och har ätit lite julgröt iaf.
Suck det va ju inte det här jag sett fram emot med julen...........

Aja..inte mkt att göra åt.

Ha en riktigt god jul nu alla och ät nått gott från mig med!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: