Madelene

Utmanad

Kategori: Allmänt

Kom just hem. Har inte varit hemma på heela kvällen. Ovanligt numera sedan man skaffade vovve. Men mamsen lånade Molly till imorn så jag är hundlös.
Iaf så svängde jag förbi Jessi på vägen hem från jobbet och vi gick till Sibylla för en snabbmat. Sedan blev det konsum och handla för vårat storbak. :) Eller det blev bara lussebullar/lussekukar (ooppss) och lussehjärtan. :) Kul vare men dom smakar inte så mkt. :)
 iaf så här är utmaningen. :)
Från Sara

Tre hårda klappar:

1. Bil med motorvärmare (behåller den eftersom vi är billös)

2. Bärbar dator

3. Ny kamera. Min suuger och vart är laddaren??

Tre mjuka klappar:

1. Dom där rosa tofflorna från Friis. :)

2. Täckbyxor och täckjacka

3. Underkläder! Snygga!


Tre viktiga klappar:

1. Att alla nära och kära mår bra och får en trevlig jul.

2. ?

3. ?

Next. Även denna från Sara. :)


1. Publicera reglerna på din blogg.

2. Svara på de fem 8-sakerna.

3.Utmana 8 personer och meddela dem ... har inte tid med det sorry.


8 favoritprogram (just nu):

Desperate

Greys

Gossip girl

Miami ink

Mannen som talar med hundar

?

?
?


8 saker jag gjorde igår:

Vaknade

Åt- lunch, middag och lite fika emellanåt
Slog in en massa paket.
Slöade i soffan
Frös häcken av mig på cykeln
Beställde lite julkläder. :)
Busade med Molly
Somnade


8 favoritrestauranger: 

Öhh...kommer inte på en enda?!


8 saker på min önskelista
Se tidigare inlägg. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: