Madelene

Det ordnar sig

Kategori: Allmänt

Det ordnar sig, det gör det alltid. Molnen skingrar sig. Några enstaka mörka kvar men man överlever.
Det största och värsta hotet är avblåst. Det va inget farligt! och det känns så himla bra! Nu hoppas vi att i och med det att det ordnar sig på andra plan också......
Ja annars har jag varit på tårtkalas ikväll. Lill kusin Erika gick ut 9an så man va där och fira. Träffa släkt och familj. :)
Tobias och Robban lade lite mer tak i regnet. Tur han har fått hjälp! Guld värt!
Impulsköp av en ny bil och inte impulsköp av hund. :) Jajjemän.. han får bil och jag får hund. rättvisst eller hur.. :) Bilen va ett fynd och hunden kommer bli så himla bra. Jag vill, jag kan och det ska gå.. trots vad alla andra säger. 

// Född tjurskallig
 

Kommentarer

  • Gina säger:

    Det går bara man vill, och du verkar vilja ordentligt! Och det där med motion, jag lovar att det kommer automatiskt när du skaffar hund. Jag får så dåligt samvete att Maja inte får gå ut bara för att jag är lat, så dår går jag ändå ut! ;P Hihi!

    2008-06-13 | 22:51:53
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • Rebecca säger:

    Tack tack. kul med hunden förresten :)

    2008-06-14 | 14:59:15
    Bloggadress: http://mortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: