Madelene

Hår/Mode show!

Kategori: Allmänt

Ja igårkväll va det kalas. På hotell Toppen.
Men dagen började med att jag satt och sminka folk hos Aina hela dagen! :) Det va skitkul, men lite jobbigt emellanåt när insperationen svackade. men det är något som jag lätt gör om iaf. :) Fick även hjälpa Jessi med lite hårtvätt och hårrullning. Kom underfund med att frissa är nog inget för mig. Skulle bli galen över allt som kan gå fel.
Sedan va det järnet hem och styla sig själv för att sedan möta upp lite storuman energi brudar och en slussforsboa brud. Lite vin och lite Guitar Hero innan vi gick till Hotellet. Där åt vi god taco buffe med lite efterätt och såg sedan på en jätterolig show. :) En del modiga tjejer och killar blev man såld på, andra blev man skrämd av. :)
Blir nog även ett besök på den nya klädaffärn här i byn till veckan. Dom verkar ha gjort ett rejält uppsving vad gäller storlekar och utbud. Så det va ju kul. :)
Sedan va det pubkväll/disco. 

Nä det va en lyckad dag/kväll och jag tror att alla inblandade är helnöjd. :)

Tyvärr har jag inga bilder från igår nästan. Dom få jag kom ihåg att ta har kass kvalité så det känns ju surt.

Nu ska jag städa lie.
Snällaste Bengt har varit uppe på taket och jobbat hela dagen! Det är nästan färdigt nu! :) Tobias har jobbar 12- timmars hela helgen så han har inte hunnit. Det känns så bra att få hjälp. Vi ska bjuda på grillparty här framöver för alla som hjälp oss på olika sätt. :)

Nä..time to go..

Kommentarer

  • Jenny säger:

    2008-06-15 | 16:48:40
  • Jenny säger:

    jag kom på igår att de va hårshowen och ja blev så lessen! Jag ville ju också följa... å de va ju så billigt också. Men jag fick tydligen för mig att de var för sent för att köpa biljett..Hmmm =( Aja men hoppas satt det blir fler gånger iaf..



    Ha de gått så syns vi!



    Kram

    2008-06-15 | 16:50:12
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: