Madelene

Midsommarafton!

Kategori: Allmänt

Det regnar som aldrig förr. :) Men men.. bara gilla läget. Vi for hem till Barsele igår kväll och sov över här. Det blev lite tradtionsenligt fiske och korvgrillning vid Juktån i natt. Men det blev då ingen fisk för mig och Hanna. :/ Men det va trevligt iaf. Jessi och Erik kikade också förbi en stund och slogs med myggen.
Idag har vi varit på fotbollsplan och ätit lite korv, gått tipsrunda och kikat på när småbarnen dansade runt midsommarstången. Det regnade nästan hela tiden men det va ändå folk där, smått otroligt. :)
Har nyss bränt en skiva för om jag ev ska va chaffis ikväll till Pauträsk. Har inte bestämt mig än. Regnar det känns det som bra att ha en bil och jag orkar inte va bakis imorn.
Tobias sitter och spelar X-box 360.
Nä om man skulle slängt sig i duschen och valt ut nå schysta kläder för ikväll. Alltid lika jobbigt. Tog med mig halva garderoben för "ut ifall att jag vill ha på mig den och den.."
Sen blire grillat.. mums. :)
Ja en snabb update från Villavägen. 

   Ha en trevlig midsommar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: