Madelene

Pengar

Kategori: Allmänt

Pengar rullar in, pengar rullar ut. :) som vanligt. Sitter och surfar runt på olika djursajter och det är inte lite grejer jag skulle vilja köpa. Pjuuhh.. emellanåt sitter jag och klurar på lite olika namn. :) Tobias tycker jag är ytlig och att jag borde gå och låna en dressyr och uppfostringshandbok istället och läsa. :) Han kan nog ha en poäng eller två...

Iaf här är listan.. :) Jag ser då inte mkt onödigt i den.
* Ny katt toa till Tuss och Gurra. ( Husse hade sönder den gamla, say no more)
* Ett klösträd som går från golv till tak åt Tuss och Gurra. ( Ja dom måste ju kunna gömma sig när dom blir less)
* Nya kattleksaker ( Gurra har gömt eller slaktat alla gamla)
* Hundkoppel ( Självklart)
* Halsband (Självklart)
* Matskål (Självklart)
* Hundleksaker ( Ja så hon inte äter upp alla mina katter och skor.. ;))
* En bädd ( Iof så den lär hon väl trasa sönder, men hon kan ju inte sova på golvet heller)
* En hundbur till bilen ( Det är ju farligt utan för alla inblandade)

Ja har säkert glömt hälften ändå.. :)
 
Bjussar på grymma låtar från ett ännu grymmare band. Kasst ljud men ändå. Det är känslan som räknas.. :)
object width="425" height="344">

Kommentarer

  • Christina säger:

    Nja, jag ska packa sen ska jag göra naglar på syrran på kvällen. Så jag hinner inte då. Men om ni fortfarande vill ha naglar när jag kommer tillbaka så kan jag göra på er då?

    2008-06-25 | 21:50:27
    Bloggadress: http://kiks.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Du kan ju göra en bädd som jag gjorde (som nu är slaktad som du vet :)) Ta bara en gammmmmm madrass och dela den på hälften och stoppa in den i ett örngott. Klart! =)



    Ja du det är mycke som man känner att man vill köpa, dessvärre så är ju allt så dyrt =(

    Matskålarna köpte jag på hundkällar´n jag vet inte riktigt om det var dyrt eller ej för jag jämförde aldrig.. jag var bara tvungen att köpa för jag hade ingen :) ImpulsJenny haha



    Nu har jag hittat lappen med hundnamn som jag tycker passa till en hund och en golden.. det finns ju miljoner med namn så här kommer bara några få ynka stycken =)



    Daisy

    Dea (ett kullsyskon till Dakira heter så och jag tyck de är så fint :))

    Tova

    Eija

    Roxy



    Nåt som du kan tänka på när det gäller hund namn är ju att de ska vara lätt att uttala och att det är bra om det är i,s,x,,e,r i namnet =)



    Nä, måste jobba!



    Kram på de!

    2008-06-26 | 09:10:01
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/
  • Gina säger:

    Jag handlade kläder för ca 900 och sen när jag hämtade ut paketet blev det 900 till i tull och sånt =)

    2008-06-26 | 14:15:52
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: