Madelene

Tiiiiiiiiiisdag

Kategori: Allmänt

Grymt svårt att komma på en fyndig rubrik ibland. Eller fyndig och fyndig en bra iaf.
Iaf så är det tisdag idag. Imorn ons sen tors och efter det HEEEEEEEEEEEEEEELG! LOVELY!
Vad som bjuds på är inte spikat än med iaf den tradionella fiskningen i juktån natten mot midsommar med "byagänget". Även om vi är några fler nu än på tiden det begav sig. :)
Pauträsk är nog mycket möjligt att man hamnar i. Jag menar vad händer annars?? Inte mkt alls.  Men nästa år ska jag styra upp en RIKTIG midsommar fest med midsommarstång, nubbe, sill (!) och hela köret. :)

Annars va jag hos tandis igen imorse. Där försökte dom kväva mig med alla grejer i munnen. Fick inte åt mig luft och lite lätt panik. Inte så konstigt kanske då att dom fick trycka (!)  ner min tunga så att den inte skulle pilla på borren. Aja.. huvva. Sedan så känner jag lagningen hela tiden också. Inte så att de skaver eller gör ont utan den är bara för stor känns det som. hm.....
 
Ikväll är det tjejkväll med s-uman energi brudar. :) Ska höra om hårdesign ska haka på också. ;P Skräckfilm och Wii spel toppat med lite godis blir perfekt.

Igår va vi ute med nya bilen. Den går fin fint. :) Lite pappa stuk över den bara men annars är det bra. Gäller bara att komma ihåg att den är en automatväxlad. :P
Vi va och gick en bra bit efter "Långbanan" i Barsele som farsan och Gunder fixat. Där ska jag gå med min hund och sällskap. Kanonfin är den. :)

På tal om vovven. Namnförslag någon?:)

Oj.. långt inlägg och inga bilder. Nästa gång. :)

Kommentarer

  • Gina säger:

    Vi fick betala 6tusan var, men då är det flyg till stockholm från umeå också, och med frukost :P

    Så du ska alltså skaffa en hund nu eller? Så himla skoj isf! Vad ska du skaffa för ras? Tjej, kille? Jag tänkte så jag kan komma på nån bra namnförslag =)

    2008-06-17 | 19:37:28
    Bloggadress: http://giinaa.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Ja tandläkare är inte min favoritperson heller, huvva de borde ha stryk :o)



    Ja de blev en rolig kväll igår, dock ingen film men de få vi ta en annan dag :o)



    Hundnamn är det svåraste som finns.. De ska låta tydligt, vara lätt å uttala..ja ett neutralt namn, svårt! Men jag kollar och provar olika namnförslag åt dig :o)



    Krams krams!

    2008-06-18 | 08:54:34
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: