Madelene

Torka och klantarsel!!

Kategori: Allmänt

Torka här i bloggen och utomhus. Far åt h-vete vad varmt det har varit i veckan! Skönt om varit ledig men när man ska jobba är det nästan jobbigt. Och här i huset är det endast 26 grader varmt nu!!
I
dag lyckades jag med något verkligen otroligt! Jag rispade upp våran bil mot en lyktstolpe!! Så ni som såg mig göra det i morse och sedan i vild panik springa (ja i högklackat dessutom) in på jobbet och hämta Tony o Lotta fick er nog ett gott skratt. :) Jag kan små garva åt de nu men då va det inte kul. Men som tur är har man ju världens bästa pojkvän som inte blir förbannad på en när man sabbat lacken och knövlat bilen. :) Han sa att det går laga och sen va det som inte så mkt mer med de. Meeen hade det varit en ca 10 år nyare bil hade det nog varit ett annat ljud.
Suck.. så jävla onödigt det känns.. blä på mig. Jag tänkte ju ta cykeln..

Mitt vovve tjat går liiiite framåt. Tror jag.. :)
Har iaf hittat världens bästa kennel idag!! Dom verkar hur goa och snälla som helst! Valpar beräknas till hösten då.

Ikväll va vi hem till byn. Åt mat där och sedan for vi ut med båten och fiska. Ah.. finns det nått bättre än Barsele en varm sommarkväll och sitta på ån i en båt. Sen badade alla utom jag. Tobias va först i vattnet till och med. :)

Ihelgen äre huspyssel och kanske lite partaj på lördag.. vi får se. :)

Nu ska jag sluta svammla och gå och sova.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Ojdå, vilken tur att jag inte har körkort.. skulle bli sådär varje gång..

    Kicki gör ju lösnaglar(akrylisar) och kommer till storuman innan storumandagarna för att göra, visst föjer du och gör dina med om hon har tid?:)

    Villis imorrn? Taggad?:) Glömt mobilen, så om det är nåt- ring på Eriks!

    Puss!

    2008-06-06 | 23:38:03
    Bloggadress: http://create.blogg.se/

Kommentera inlägget här: