Madelene

Brytningsfel

Kategori: Allmänt

That´s me. Efter många om och men gick ja ju till optikern idag. och där konstaterade dom att jag har brytningsfel. Så det blir brillor framöver för min del. OCH linser. Iaf så nu fick jag med mig en kasse hem med glasögon. Hur ska man kunna välja?! Känner jag mig själv rätt kommer jag och tillslut bara ta första bästa.

Sen så har jag ju klippt mig i veckan också. Allt på samma gång, tandläkarn, frissan och optikern. :) Ja..why not.
Bästaste Jessi gick lös med saxen och klippte mig i en "modig" frisyr i mina ögon. :) Men ingen har märkt någon större skillnad förutom jag. Jaja.. :) Folk är blind så äre. :)

Tobias har blivit hyfsat frisk nu. Han håller på skruva ihop min bil. :) Vilken är jordens största och mest svårlösta
pussel för han och brorsan hans slängde ner alla grejer i en ICA kasse och gömde bort dom. :)

Känner mig helt virrig idag. Hade inga pengar när jag va på ICA och handla så jag fick lägga undan alla grejer. Såg Jenny och Marita och vinka till dom men stannade bilen oxå av nån anledning mitt på vägen. Haha..
Och nyss så slog jag just sönder en kunds BETALDA present och det va det sista vi hade hemma. Så nu jagar jag en ny, likadan för fullt! Men det ska nog gå bra för som tur va är inte födelsedagen förens nästa vecka. :)

Nä..nu ska jag göra nån nytta. Ikväll blire hemma pyssel och glasögon provning.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ahh.. =) Då måste jag ju komma och hälsa på dig och dina nya brillor =)och din nya frisyr förståss =)

    Oh..nu börjar lyxfällan igen.. höres!! :)

    /J

    2008-05-15 | 20:40:47
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här: