Madelene

Hur fan tänker man..?

Kategori: Allmänt

Blev väckt av ett samtal som förstörde hela dagen minst sagt! Hur fan kan man säga så? Egentlgen är jag inte förvånad för det har man fått höra ett x antal ggr de senaste 7-10 åren men ändå. Och nej det va inte Tobias som sa nått. Mitt dåliga självförtroende fick helt plötsligt ett svar på varför det existerar delvis.

Hade tänkt fara och träna ikväll... och igår, förrgår. Men det kommer hela tiden grejer ivägen! Synd man inte är nån mästare på planering.. :/ Hoppas jag hinner iväg på nån promenad eller liknande iaf ikväll.

Myspysis är ju hemma nu så hon, jag och Jessi satt och surra igår och såg tv. Soft. :)
Hon är hemma nån vecka sen drar hon igen.. full fart på den bruden. :)

Nu ska jag äta vårrulle och grillspett alá Pim. :) Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: