Madelene

Jag kopierar

Kategori: Allmänt

Kopierar av Jessis apa. :) Kom, ät och ha skoj. :)

TREVLIG FESTKVÄLL!!

Den 14/6 bjuds det på frisyrshow, modevisning, tacobuffé och disco/pub på Hotell Toppen i Storuman.

18.00 Tacobuffé
20.00 Frisyrshow (Ainas hårdesign, Aina & Jessica) & modevisning (Boutique Toufik)
22.00 Disco/Pub

Endast förköp, 100:- mat exkl dryck, visningar och disco ingår. Biljetter säljs på Ainas hårdesign, Boutique Toufik och NyFiket.

VÄLKOMNA!!

Annars har jag blivit sjuk och det känns som om jag håller på få feber. Och tandläkaren vill ha dit mig IMORN! Men glöm säger jag, ska ringa och avboka. Inte tänker jag ligga där och plågas med febe och ond hals. 
Vi har ingen tv, "robert" är på service. 2.an är inte så spännande att kika på. Iof så hann vi köra bort en massa mögligt (!) virke som dom lämnat i bergrummet. Hm.. kanske därför man mår som man gör?

hej svejs.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hello!



    Jag är med sjuk! Vad är detta för elak värld? När jag vaknade i Söndas så hade jag sååå ont i halsen och sen har det bara fortsatt...nu är jag snorig och tätt (BLÄ!) plus att jag tror att jag har feber.. Men jag gör som morbrors sambo och tränar ändå =/ Vi får se om jag blir sjukare dom säger ju att frisk luft är nyttigt(?) :O)



    Hade gött och krya på de! :o)



    2008-05-28 | 16:03:20
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: