Madelene

Rygglös

Kategori: Allmänt

Vaknade imorse och var rygglös. Har så himla ont! Kan knappt böja mig ner och går som en stel pinne? Måste legat konstigt inatt. Aj säger jag iaf.
Ihelgen va bra. :) På fredagen va det middag hos Jenny och Robban, mums! :) Jenny bjöd på en ny slags efterätt som inte gick av för hackor! Med vit choklad och grejer. Trevligt, trevligt.
På lördagen jobba jag och efter jobbet blev det Nyfiket med Tobias, Manne och Emma. Sedan va vi bjudna på middag hos Maggan och Bengt. Plankstek! :) det va länge sen man åt och gott va de! Satt där och surra och pimpla ett och annat vinglas så man va lite glad i skallen när man gick hem. :)
Tobias den stackarn blev lite överglad och sedan blev han sjuk och fick feber igår. Så han går runt hemma och klagar och jämrar sig. Stackars killar, inte lätt att vara förkylda. :)
Idag blire tandläkaren igen. Minns inte om det va hålet som skulle lagas eller va det va dom skulle göra idag. Lär väl visa sig. Kan iaf säga som så att jag GRUVAR mig.. .:/
Imorn har jag tid hos min frissa Jessi. :) kanon och inte en dag för tidigt! Håret ser ut som en risbuske!

Thats all!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: