Madelene

tandläkarn

Kategori: Allmänt

jag är arg, förbannad på tandläkarsystemet i svergie!! Först så kallar dom en inte på 4 år så man börjar fundera om man är "död" i deras system eller nått. Sen när man får komma dit kostar det ca 400 kr för att nån ska kika en i käften och skicka en vidare till 3 andra typer!!Ett hål ska lagas, tandsten ska tas bort och sedan ska dom skära i min underkäke eftersom mitt tandkött är för "litet". Inte så lovely!
Men ska det behövas 3 olika människor och tillfällen för det!? Jag tycker det verkar helt vansinnigt! Fatta vad dyrt det här kalaset kommer bli!!
igår va  Maggan med familj här och sedan kom Jenny, Robban och lilltjejen deras och hälsade på. :) Det va trevligt och det blev tårtsvullning i mängder. :) Men jag tror inte Gurra va lika imponerad. Han va lite små irriterad på Dakira. :) Men det gick över efter en stund.

Nä.. nu ska jag sluta.
Ha de!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Vad knäppt att de delade upp det så mycket. Men snart kommer jag, och jag kan göra allt på en gång ;) (eller nåt) =)

    2008-05-08 | 18:11:53
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Anna säger:

    Haha, ja, precis, gratis är gott ;)

    2008-05-09 | 11:47:45
    Bloggadress: http://tuesday.blogg.se
  • Mysan säger:

    Ja..d hænder en del ændå :) Blir inte hemma så længe nær ja kommer hem eftersom jag næstan direkt ska till Umeå å operera, men sen nær jag ær blind å sjukskriven så kommer ja nog va hemma i Storuman.
    Japp, d ær lillebror Jack ja menar :)

    2008-05-09 | 22:24:02

Kommentera inlägget här: