Madelene

En liten gris

Kategori: Allmänt

Sitter brevid mig och tittar på mig med stoooora ögon. Jag äter köttbullar och det tycker Molly är mums mums. :)
Sitter annars och kikar på Royal Canins hemsidan och räknar ut hur mycket mat hon ska ha med det nya fodret. Japp, nu har vi bytt från Babydog till Junior. Det går fort!
Annars är det väl som vanligt. Eller kanske inte riktigt men ändå. Har börjat julpynta på jobbet så nu är det jul igen. Eller det har jag iof haft sen i somras när vi började kika på tomtar.. haha.
Mamma fyller 50 år idag! GRATTIS MAMMA! Vi ska fira henne ihelgen.
Farsdag på söndag. Vad ger man till gubben som har allt och det han vill ha är typ i 100 000 kr klassen som bilar osv?
Det tar sig i hallen. Jag är världens sämsta bloggare för jag fotar väldigt sällan det jag pysslar med men ni kan få se det färdiga resultatet tillslut iaf.
Planerna för nyår börjar reda ut sig ( japp man måste börja i tid). tror det kommer bli kalas! Undra bara vad man ska ha för nyårsklänning?:)
Nä nu ska jag spana vidare på nå SPA upplevelser. :)

Ha de!

Kommentarer

  • Emilie säger:

    Vad blire på nyår då? Hemavan eller nå annat kul? :)

    2008-11-06 | 21:49:04
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: