Madelene

Lycksele

Kategori: Allmänt

Jag, Tobias, Maggan och Bengt har haft en shopping dag i Lycksele idag. :) Lite pizza, lite systembolag (självplock är ju så mycket roligare och dyrare), lite dollar och lite andra affärer så hade vi en heldag. :) Trevligt värre. :)
Jagade runt för att hitta en julstjärna som jag blivit kär i. Men icket. Fast som tur va så finns den på Halens så "klick, klick" snart är den min. :)
Molly va ju som sagt hos min farfar och farmor idag. Och det hade gått bra, men tyvärr så blev det inget skogspromenad med farfar. För när han skulle in i skogen stanna Molly och vägra följa med han. Hon ville hem till gården igen. Varför vet vi inte om det är för att hon inte känner han riktigt eller om  hon tyckte skogen va läskig idag. :) Kanske går det bättre nästa gång.
Sitter just nu och njuter av mina "filidutter" och en iskall flaska Xider Winter edition. :) Den va faktiskt inte så tokig alls, fast det där glittret känns kanske inte så hälsosamt direkt.
Åhh just det ja, har även hittat min nyårsklänning! Tror jag. Hoppas jag. Hoppas den passar!! Bort med Filidutterna! :)
Bordlampa

Kommentarer

  • Magda säger:

    jag är lite skeptisk till allt glitter :-D

    har du ingen bild på klänningen?

    2008-11-23 | 12:24:12
  • Linda säger:

    Cider = hälsosamt?

    Glitter = ohälsosamt?

    ;)

    2008-11-23 | 17:46:23
  • Sara säger:

    Köpte en likadan julstjärna på Ica MAXI förra året, då fanns de i vitt, rött och svart. Kanske finns i år också.

    2008-11-24 | 10:39:33
    Bloggadress: http://ssara.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här: