Madelene

NOOOOOOOOOO!!!

Kategori: Allmänt

Kom hem från jobbet. Hade haft en bra dag. Hade haft en "fan jag hann duscha, sminka mig, gå morgonpromenad, fixa håret och komma i tid" dag. Jag hade till och med på mig linserna idag för en gång skull.
Kommer hem och hittar mina glasögon på golvet!!! TUGGADE PÅ!!!
Ja jag behöver kanske inte säga att jag brann av. kan ju såklart inte skälla på Molly när olyckan redan är skedd men jag är ändå allmänt förbannad på att jag lämnade dom på nattduksbordet imorse.
Annars är det fredag idag och det är skönt med helg.
Lunchade med lite S-uman energi brudar men jag saknade J. :)
Imorn ska vi till Lycksele över dagen och kika i lite affärer. Molly ska vara hos min farfar och farmor. Det tycker nog hon om eftersom farfar går skogspromenad varje dag och hon ska få följa imorn.
Nu ska jag snart trösta mig med en godispåse.



jag vill ha en ny bil!!! Kanske man skulle snott tillbakas den.. :)

Kommentarer

  • Magda säger:

    kanske samåka är en ide????

    2008-11-21 | 21:59:45
  • Emilie säger:

    :O måste du köpa nya glasses nu eller? Surt! Har hört av flera om det där med blå kupan,är det en privat fest eller? Hon är ba allmänt jobbig och svår att ha å göra med som vanligt! :P

    2008-11-21 | 23:38:03
    Bloggadress: http://baambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: