Madelene

Västerbottensnytt

Kategori: Allmänt

Jag och Lotta stod i godan ro och julpyntade när det kom in en tjej och ville att vi skulle svara på frågor till en enkät hon håller på med. Den gällde att det inte ska bli något nytt och fint badhus här i storuman.
Okej tänkte vi och "pang" hade vi en kamera i fejjan. Först fick Lotta svara på lite frågor och sedan jag.
När tjejen gått titta vi ut och ser att SVT Västerbottenytt bilen står parkad här utanför. AAAAHHHHHHH!!
Hoppas dom klipper bort iaf mig från det där! Har ju en sådär "perfekt" tv dag dessutom utan smink och skitigt hår, skit också....:)
Sen så kan jag säga att jag tycker det suger att det inte ska bli något badhus. Är det inte dags att satsa lite pengar på barnfamiljer, turister och ungdomar?
Ja riktigt så lät det ju inte när jag svara på frågorna. Undra just hur det lät egentligen?? Haha..

Annars är det fullt upp ikväll. Kommer inte sitta på röven förens klockan 21.00. Ska på hundkurs med Molly direkt efter maten. Sedan är det hem och iväg till gymmet. För att ladda i någon soffa framför Greys klockan 21.00.

Kommentarer

  • Magda säger:

    fatta, du blir ju kändis ;-)



    sedan vill jag tillägga att jag personligen tycker att du alltid är snygg och fräsch :-D



    nu drar jag och barnen till isladan, vår nya hobby



    kram

    2008-11-12 | 15:31:51

Kommentera inlägget här: