Madelene

En jobbig utmaning!:)

Kategori: Allmänt

Jenny utmanade mig i sin blogg. Hatar egentligen sånt här eftersom jag aldrig vet vad jag ska skriva. :) Det är lite som såna där jäkla kejdebrev i mailen. Men eftersom du är så söt då Jenny gör jag väl den då. :)

Utmaning lyder som följer:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Så fort jag kommer hem åker myskläderna på. Har ALDRIG jenas eller liknande hemma om det inte är fest eller nått annat liknande.
2. Är sjukt rädd för ormar! Kan knappt gå i skogen på sommaren för jag är så rädd för dem! Och absolut inte där det är mycket stenar eller jag har hört ska vara gott om orm.
3. Väldigt mörkrädd. Eller det har konstigt nog blivit bättre sen vi köpte Molly. :)
4. Är sämst på att börja träna. Har sagt det i flera år men än har det inte blivit på riktigt än.
5. Jag är en jävel på läsa snabbt. Pang så har jag läst en sida i en bok. :)
6. Har en dröm om ett eget företag någonstans.
7. Beroende av socker.

Fan va svårt det är att komma på nått. :)
Utmanar...
Jessica
Mysan
Emelie
Och alla andra som vill.. :) Orkar inte länka er.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    I know!



    Jag vet heller inte vad jag ska skriva när jag får sånt här. Men jag föredrar hellre sån här än sånna där mail. :)

    2008-10-21 | 09:18:46
    Bloggadress: http://amrenofredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: