Madelene

Hemavan

Kategori: Allmänt

Tips på bra och billigt boende över nyår i hemavan??
Och varför måste man va 25 för att boka stugor/rum men 18 för att gå in på krogen? Crazy!
Synd att Rödingfors och Umnäs ligger så avsides för där finns det då boende. 

Nu ska jag sova, är döds trött. Inte lätt att försöka renovera med en snart 5 månaders valp i huset. Är det inte min direkta uppmärksamhet hon vill ha så hittar hon alltid nått att stoppa nosen i eller tugga lite på. Pjuhh. Man blir helt färdig och hinner ingenting.

Natti.

Kommentarer

  • Mysan säger:

    Jaa..men hemma är d ju nästan samma, ni jobbar å jag är allmänt arbetslös å misslyckad. Bläääe..

    Ajja, ska rycka upp mig å skaffa mig ett liv. Sen blir ja nog gladare :)

    Love ya!

    2008-10-30 | 15:15:54
    Bloggadress: http://mysananderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här: