Madelene

Mitt i natten..

Kategori: Allmänt

Kom just hem från partaj. Lite dragen sådär.. :)
Lista

Vad blir ditt namn baklänges?

Eneledam

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Hm.. ja asså jag har ju ingen veteran när det gäller sjukhus direkt. Men när jag var liten hade jag gulsot och så va det en annan gång jag blev väldigt sjuk ock dom trodde nästan jag skulle stryka med. Men icket..:)


Platt eller lockigt hår?

Äger nå halvplatt hår men skulle gärna prova lockigt. :)


Vad gör du när det regnar?

Allt möjligt...


Har en dröm gått i uppfyllelse?

Nja.. både och. Bor i ett hus tillsammans med en pojkvän jag älskar och har nyss köpt en hund så det är väl en dröm. :)
.

Vem ringde du senast?

Erik B.
Tycker du att sengångare är söta?

Ja.. påminner om någon. :)
Har du haft vattkoppor? Ja...


Vilken mobilringsignal?

Lay your love on me med BWO. Japp dax att byta. :)

Första sporten du gick på?

Hur då gick på? Hade en väldigt kort skidkarriär i mina barnår.

Vad längtar du mest till just nu? 

Sova.. :) En utlandsresa och en färdigrenoverad lägenhet.


Hur gammal har du tänkt bli?

Lagom..


När åt du senast en fiskbulle?

Minns inte. Röbro tiden kanske??

Vad drömde du inatt?

Nada...

Vilken tv-serie är bäst?

DH, Greys.

Kan du gå ner i spagat?

Haha, skojar du?


Vad åt du senast?

Chips..:/

Höga eller låga strumpor?

Ja..höga


Vad är du mest rädd för i hela världen?

Att något hämst ska hända med någon i min familj

Har du varit kär i en kändis?

Näe.. men däremot tyckt att dom varit jäkligt snygga.

Läser du på baksidan av mjölkpaketen? 

Japp.

Vad har du för färg på ditt påslakan? 

Vita/rosa


Vad ska du döpa dina barn till?

Hm...kuggfråga. Återkommer..


Är du mörkrädd?

Ohh ja.. alldeles för mycket.


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt


Vem kramade du senast? 

Tobias

Älskar du att sjunga? 

Ja när ingen hör. :) I bilen, på skotern och här hemma. :)


Har du spelat kille i en teater?

Oh..nej?


Sjunger du på toa?

I duschen kanske.


Är du höjdrädd?


Ja.. ganska iaf.

Vad var det senaste som fick dig att skratta?

Nån lek på festen. :)
.

Vad ska du göra NU?

Sova med Molly. :)

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?

Nä. Men ormar.

Rent spontant, bästa present du kan få?

En egen bil eller en utlandsresa.


Resmål som fascinerar?

Thailand, Usa

Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt ffs.

Tre saker du alltid har med dig?

Handväska med blandat innehåll, jacka och telefon. :)

Den senaste komplimangen du fick?

Hm..? jag tror nån sa att jag var fin?

GODNATT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: